Фондовый магазин - Новини Меблевий маркетинг Фондовый магазин - Новини Меблевий маркетинг
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Меблевий маркетинг

      Організація постійного збуту для меблевого виробника - це задача не з простих. Зменшення ринку та скорочення промислового виробництва пов'язані, в першу чергу, з різким зниженням купівельної спроможності громадян. За таких умов, задача маркетолога на ринку меблів суттєво ускладнюється і зводиться до пошуку альтернативних каналів збуту продукції. Так, для оптимізації затрат на оренду величезних площ у меблевих магазинах, можна розглянути варіанти виртуального шоу-руму. Звичайно, для кінцевого споживача це є менш зручно, оскільки тільки певні частини меблів можна "помацати" вживу, як от оббивка дивану, колір дерева, з якого виготовлена шафа. Зате компенсацією такого комфорту може бути суттєва знижка від вартості товару, адже продавець фактично зводить затрати на оренду приміщення до мінімума. А враховуючи післяреволюційний стан гаманця споживача, ціна на меблі є чи не найважливішим фактором вибору.
Ще одним цікавим інструментом продажу меблів  є інтернет-аукціони та інтернет оголошення. В цьому випадку покупець отримує гарантовано найнижчу ціну на замовлені меблі, а якість виконання може перевірити під час прийому-передачі товару в кур'єра. Схожу маркетингову стратегію зараз успішно втілюють дрібні підприємці, які фотографують меблі безпосередньо на фабриці, записують розміри та викладають на сайтах безкоштовних оголошень вже зі своєю націнкою. Від такої співпраці виграють абсолютновсі сторони: виробник позбувається меблів фактично гуртом і по гуртовим цінам, підприємець заробляє свою маржу, а споживач отримує найнижчу на ринку ціну. Нажаль, така схема можлива тільки за меблі непреміального класу, тобто рядові та зроблені не з цільної деревини, а з плит типу ДСП та ДВП. Якщо ж говорити про преміальний сегмент меблевого ринку, то, зазвичай, ціна відіграє меншу роль ніж якість виконання та загальний вигляд продукту, який має підійти до конкретного дизайну помешкання покупця.
Власне ринок меблів преміум-класу зараз концентрує зусилля на інтернет-маркетинг і просування власних інтернет-сайтів, як, наприклад, osnova-m.com, з меблеою продукцією. Зазвичай, найдорожчі меблі проектуються індивідуально у врахуванням найменших дрібниць інтер'єру, від кольору шпалер до форми підвісної стелі. Задача маркетолога вже полягає не в продажі готового продукту, а в демонстрації готових рішень штатних дизайнерів, які максимально професійно запропонують дизайн та змоделюють, для прикладу, шафу-купе у трьохвимірному просторі помешкання замовника на комп'ютері. Зрозуміло, що така робота оплачуватиметься дуже дорого, оскільки крім самого виготовлення меблів у ціну будуть включені послуги дизайнера.   

 
мебель

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту