Фондовый магазин - Новини Просування і оптимізація Фондовый магазин - Новини Просування і оптимізація
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Просування і оптимізація

       Ще кілька років тому поняття пошукової оптимізації інтернет-ресурсів викликало у власників виробничих підприємств здоровий підвищений інтерес. Сьогодні ж не тільки маркетологи, але й пересічні директори ще "старої закалки" знають про існування оптимізації в пошукових системах, але майже щомісяця з'являються нові виклики - фільтри пошукових систем, спрямовані на зменшення впливу оптимізації. Для глибшого розуміння всієї "кухні" пошукової оптимізації, потрібно зрозуміти, для чого сворюють ці фільтри пошукові системи.
Вебмайстер отримав замовлення на створення інтернет магазину. Наразі в нього є структура, доменне ім'я та дизайн сайту. Тепер його потрібно наповнити інформацією (контентом), аби потенційні клієнти могли дізнатися про продукцію та зв'язатися з продавцем. Вже на цьому етапі роботи вебмайстер може "зловити" фільтр пошукової системи, якщо  контент є неунікальним, тобто взятий з іншого сайту. Також не варто заливати багато інформації за короткий період часу - пошукова система може прирівняти ці тексти до "спамних" і накласти фільтр на сайт. Варто згадати і про "пісочницю", куди на півроку попадають майже всі свіжостворені сайти.
Для чого ж пошуковику така кількість інструментів для пониження сайтів у видачі? Відповідь лежить на поверхні: основний дохід пошукових систем - це контекстна реклама, тож якщо вебмайстер вкладає гроші у пошукову оптимізацію, пошуковик втрачає потенційного клієнта на контекстну рекламу. А оптимізація, зазвичай, коштує в рази дешевше за контекстну рекламу, хоча, відповідно, несе певні ризики у вигляді фільтрів пошукових систем.  

 
сео

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту