Фондовый магазин - Новини Неймінг підприємств Фондовый магазин - Новини Неймінг підприємств
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Неймінг підприємств

      Іменування вашого бізнесу, може бути досить складним. Кожен хоче вибрати ім'я, яке триватиме і, по можливості, буде втілювати як ваші цінності, так і відмінні характеристики вашої компанії.

    
Фірма, яка даватиме ім'я Вашу фірму, буде задавати питання, щоб дізнатися більше про вашу культуру і що в Вас є унікального - наприклад ті речі , які ви будете використовувати при спілкуванні з споживачами . Одна річ, яку Філіп Девіс, засновник Tungsten Брендинг, фірма, що займається назвами фірм, запитує у підприємців це - "ти хочеш поміститися або виділитися?"

    
У більшості випадків клієнти хочуть виділитися і це кращий похід, якщо дивитися на довгострокові цілі.

    
Великі підприємства зазнають крах не через слабкий назви, а в більшості через те, що витрачають багато часу і грошей на тестування нової назви, щоб переконатися, що всі розуміють його суть і це нікого не ображає. Ось чому великі компанії в кінцевому підсумку вибирають невиразні і плоскі імена, що і приводить їх найчастіше до неприємного результату компанії.

    
Інструкція назви Вашої фірми: Використання мовної хитрощі, як, наприклад, santehnika.org.ua/store/dushkabiny/gidroboksy.

    Перше і основне правило це бути трохи сміливіше у виборі імен. Ось кілька способів, щоб перетворити неймінг в такий, щоб був гідним Вашого бренду:

    
• Виберіть ім'я, яке піддається грі слів ⎯ «Їжте Слова Мої», назва фірми, яка вирішила пограти з темою їжі в своєму імені. І саме це є запорукою успіху даної компанії.

    
• Суворе ім'я має бути простим ⎯ зробіть його легким у вимові та написанні і найважливіше - значущим для Вашої аудиторії, а не тільки для Вас. Кожен раз, коли ви повинні пояснити значення Вашого імені або приносити вибачення за нього, Ви просто знецінюєте свій бренд.

    
• Не використовуйте каламбури ⎯ каламбур від імені вашої компанії є ризикованим. Якщо посадити хороша назва це може зробити його супер липким, але Ви не хочете таке, яке використовуватиметься на кожному кроці і буде манірно.

    
• Не наслідуйте ⎯ наприклад Pinkberry, бренд популярного замороженого йогурту, який придумав дійсно вибуховий назву для свого продукту - «Ложка мене». Це справило такий фурор, що футболки та наклейки на бампер з логотипом цього йогурту розліталися в буквальному сенсі цього слова. Вони робили більше грошей, продаючи футболки, кнопки і наклейки на бампер, ніж продавали заморожений йогурт. А що може бути краще, коли люди платять Вам за рекламування Вашого ж продукту?
 

 
неймінг

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту