Фондовый магазин - Новини Бізнес імідж Фондовый магазин - Новини Бізнес імідж
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Бізнес імідж

      Про імідж написано безліч книжок, але останнім часом молоді бізнесмени-початківці часто помилково зводять поняття іміджу до автомобіля та мобільного телефону. Насправді поняття іміжду створюється з багатьох речей, як от, наприклад, акуратний та чистий одяг і взуття. Звичайно, дорогі аксесуари можуть підкреслити діловий стиль людини, але не створити його. Діловий імідж формується, перш за все, спілкуванням та широким колом знайомств. Будь-яка ділова людина обов'язково повинна мати домовленості з юридичною компанією, яка може надати фахову консультацію в усіх видах права. До речі, рекомендуємо звертатися до юридическая компания в Киеве
Не менш важливим для формування ділового іміджу є і вибір фінансового консультанта, який фахово дасть поради стосовно вибору банку, страхової компанії, фондового брокера. Нажаль, досі існує помилкова думка, що фінансові консультанти пропонують послуги установ, які потім сплачують "відкати" та комісійні винагороди за залучених клієнтів. Не варто лукавити, є і такі "недоконсультанти", але їх відрізнити на ринку дуже просто. Достатньо подивитися на їхній мобільник та годинник, аби зрозуміти, наскільки якісно фінансовий консультант використовує свої знання в особистому житті. 
Слід пам'ятати і про додаткаві чоловічі аксесуари: портмане, шкіряний портфель, окуляри. Також важливими у створенні бізнес-іміджу є манери. Необдумана та емоційна поведінка зовсім не личить сучасному бізнесмену. А от пунктуальність, витримка та холоднокровність - саме то!   

 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту