Фондовый магазин - Новини Маркетинг сантехніка, ч.2 Фондовый магазин - Новини Маркетинг сантехніка, ч.2
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Маркетинг сантехніка, ч.2

      3 . Робота з каталогами, довідниками та оголошеннями.
Грамотно налагоджена маркетингова стратегія не може обійти такий варіант донесення інформації до потенційних клієнтів. Скільки разів ми бачили бліді оголошення в газеті про послуги сантехніка, але навряд чи воно принесе велику кількість замовлень, оскільки загубиться в масі інших пропозицій: побутова техніка, ванна чугунная. В той же час поруч може бути оголошення схожого змісту, але з невеликою стилізованою під сантехніка карикатурою. Саме ця картинка приверне увагу читача, тож телефонний дзвінок від клієнта гарантовано. Те саме можна сказати і про каталоги в інтернеті, які, як правило, дозволяють розмістити невелкий логотип чи малюнок. Щодо розміщення в довідниках, тут потрібно діяти обережно, адже кожний квадратний сантиметр коштує чималих грошей. Підсумовуючи, можна виділити дві основні ідеї роботи з каталожною продукцією:

а. ефективність: збільшення кількість дзвінків шляхом розміщення оголошень та контактної інформації у популярних каталогах. Ефективність також може включати правильне позиціонування на ринку , правильний дизайн і правильний зміст.

б. зменшення витрат: дуже часто можна побачити безграмотне витрачання маркетингового бюджету, наприклад, на рекламу на біг-бордах або на перших шпальтах журналів, де вартість розміщення є захмарною. Цього не потрібно робити, кошти потрібно використовувати на рекламу ощадливо і тільки на цільову аудторію. На ринку існує безліч рекламних агенцій, які можуть допомогти в цьому: їм достатньо пів години, аби підібрати цільові маркетингові інструменти, в той час як самостійно можно шукати тиждень.

4 . Збільшення прибутковості та базові навики оптимізації бізнесу.
Оптимізація бізнес процесів починається з планування робіт на день, тиждень, місяць. Не потрібно наймати бізнес консультантів, для того, аби елементарно знизити рівень загальних затрат в бізнесі. Не варто також забувати і про логістику: зайвий літр витраченого палива - це  необліковані затрати, які знижують прибутковість бізнесу.
 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту