Фондовый магазин - Новини Маркетинг сантехніка, ч.1 Фондовый магазин - Новини Маркетинг сантехніка, ч.1
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Маркетинг сантехніка, ч.1

      На теренах нашої країни вершина просування сантехнічних послуг, нажаль, обмежується блідим газетним оголошенням, в той час як закордоном цілі маркетингові фірми розробляють стратегії для цього бізнес-напрямку. Керуючись досвідом американських та британських маркетологів, ми склали короткий список порад для ефективного та розумного збільшення кількості клієнтів фірми, яка спеціалізується на сантехнічних послугах та ремонтах.  

1.  Де можна знайти потенційного замовника сантехнічних послуг?
Як би це не було дивно, але відповідь на це запитання лежить на поверхні. Потенційні клієнти - це люди, які в даний час роблять ремонт, а отже, купляють будівельні матеріали: цеглу, бетон, цемент, пісок, плитку, штукатурку, душевой набор. Це все можна купити у будівельному супермаркеті, тож саме це і є місцем скупчення цільової аудиторії - потенційних замовників сантехнічних послуг.

2.  Створення веб-ресурсу з корисними порадами та дрібними супутніми матеріалами.
Як показує практика, українці починають читати інструкцію до прилада після того, як його зламають. Цей же приклад поширюється і на встановлення сантехнічних елементів: після невдалого монтажу люди звертаються до професіоналів. Тому елементарні поради на інтернет сайті приведуть потенційних замовників на сайт фірми, а вже після невдалого встановлення власноруч - очикуємо на дзвінки. Аналогічна ситуація і з простими супутніми матеріалами.
Варто підкреслити також, що корисна інформація на веб ресурсі привертає увагу і пошукових машин,  які піднімають у пошуковій видачі якісний контент.
 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту