Фондовый магазин - Новини Агресивний маркетинг Фондовый магазин - Новини Агресивний маркетинг
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Агресивний маркетинг

      Щодня зі всіх сторін на людину висипають кілограми рекламної інформації. Меж маркетинг не знає - в Англії рекламну інформацію друкували навіть на курячих яйцях. Які б нововведення не застосовували маркетологи, основний ефект, без заперечень, має відеореклама на телебаченні. 

Завдання відеореклами - максимально привернути увагу глядачів та закарбуватися у пам'яті. Для цього маркетологи почали все частіше застосовувати принцип вірусної відеореклами - відеоролик з нестандартним сюжетом та неочікуваною розв'язкою. Вірусне відео швидко заполонило мережу, часто видеореклама в транспорте безкоштовно демострує ролик, аби привернути увагу пасажирів.
Керуючись цим принципом, компанія Кока-кола раз на тиждень заливає у всесвітню мережу інтернет по кілька вірусних відеороликів. Один з останніх, який креативна група компанії назвала "Боротьба з сірим", був відзнятий у Нідерландах. Ідея полягала в тому, аби в сіре місто внести колір та щастя. Для реалізації ідеї, на центральній площі міста трактор настелив газон у формі пляшки з-під коли, працівники принесли живі дерева у великих горщиках та в центрі поставили автомат з безкоштовним напоєм. Єдина умова для отримання пляшки коли була зняти взуття.  

 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту