Фондовый магазин - Новини Продажі домогосподаркам Фондовый магазин - Новини Продажі домогосподаркам
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Продажі домогосподаркам

      Згідно зі статистикою, яку наводить Державний Комітет Статистики, в Україні кількість домогосподарок невпинно зростає. Якщо у 2003 році домашнім господарством займалося тільки півтора мільйони чоловік, то в 2008 ця цифра вже склала 2,3 мільйони чоловік, а на кінець 2013 року прогнозована кількість може дійти і до чотирьох мільйонів осіб.
За таких умов, домогосподарки стають цікавим цільовим споживачем для багатьох ринків: і побутової хімії, і ритейлу, і побутової техніки, і продуктів харчування, і так далі. Цікавим є і можливість використання певних навиків домогосподарок у маркетингу власної продукції. Так, всесвітньо відома компанія Хенкель у 2010 році запустила неймовірно вдалий інтернет-конкурс для домогосподарок: блогеркам запропонували отримати безкоштовну пробний набір продукції в обмін на відгук у власному блозі або соціальній мережі. Цей конкурс виявився настільки вдалим, що його обговорювали в інтернеті більше року, вийшло безліч телепередач, а продажі продукції збільшилися у 3 рази.
З точки зору соціології, наведений вище приклад демонструє певну ізольованість та відчуття внутрішньої нереалізованості домогосподарок. Саме завдяки цьому конкурсу, у всесвітній мережі жінки почали створювати свій соціальний клас, поширювати нову цікаву інформацію, обговорювати нагальні потреби, спільно вирішувати проблеми.
В Україні, наразі, ніхто цільово не звертав увагу на домогосподарок. Крім реклами по телебаченню, інформацію безпосередньо до них не доносили, їхніми навиками та інтернет інтеграцією не користувалися.
Цікаво також звернуи увагу і на хоббі домогосподарок, ажде багато хто займається в'язанням, вишивкою, створенням хенд-мейд біжутерії. Саме для них можна запропонувати матеріали, які вони можуть знайти в інтернет-магазині. Також домогосподарки можуть шукати металічні стелажі та інші види меблів для облаштування дому, аби дізнатися більше, сотреть здесь.
Підсумовуючи вищеперераховане, можна з впевненістю сказати, що в Україні є клас споживачів, які займаються домашнім господарством та проводять більшість свого часу вдома. Незалежно від того, який перелік обов'язків покладений на плечі домогосподарки, для повної самореалізації їй необхідне спілкування з іншими представниками свого соціального класу. Саме цим і порібно керуватися для створення максимально ефективної маркетингової кампанії.

 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту