Фондовый магазин - Новини Інтернет продажі Фондовый магазин - Новини Інтернет продажі
Партнери    Семінари    Тарифи    Контакти нові!     
     

   Фондовий Магазин
   Куди вкласти гроші?
   Що ми пропонуємо
   Купівля та продаж акцій
   Cтати інвестором
   Про нас
   Закони
   Новини
   Словник фондового сленгу
   Соц. відповідальність
 
фондовый магазин фондовый магазин
Online-консультація:
Online-консультация - ICQ: 349146649349146649
Online-консультация - ICQ: 276960462276960462
Cпівпраця з:
     Приватними Підприємцями
     Управляючими компаніями
     Торгівцями ЦП
     Адміністраторами НПФ
консультаційні центри ФМ
консультаційні центри ФМ Львів Чернігів Чернівці Франківськ Харків Хмельницький Луганськ Рівне Суми Запоріжжя Донецьк Одеса
Львів, Тернопіль, Запоріжжя, Луганськ, Рівне, І.Франківськ, Чернівці, Чернігів, Донецьк, Одеса Дніпропетровськ , Ужгород
 
Рафтинг у Карпатах
Чудовий активний відпочинок з Центром рафтингу: рафтинг у Карпатах, сплави по Дністру, корпоративний відпочинок
    Загальна сума 19934903.77 грн.
    Укладено договорів 557
    Продано Цінних Паперів 4137056
  

   Інтернет продажі

      Щодня тисячі користувачів бороздять простори віртуального світу в пошуках потрібної інформації, послуги чи товару. При цьому кількість продажів у мережі стрімко збільшується, а темпи зростання кількості замовлень в інтернет-магазинах обганяють навіть супермакети.

Тому не дивно, що конкуренція серед інтернет-магазинів висока, а іноді навіть вища за торгівельну між супермаркетами. Так само, як магазини конкурують за клієнта, шукаючи найвідвідуваніше місце, так само інтернет-продавці стараються зайняти максимально високі позиції у видачі пошукових машин яндекса та гугла. Великі компанії для просування в інтернеті часто користуються послугами сео-агенцій, які за винагороду пишуть статті та розміщують тематичні посилання на інших ресурсах та використовують контекстну рекламу. Менші фірми стараються просувати себе самі, економлячи при цьому суттєві суми коштів, але ризикують результатом та штрафними санкціями від пошукових систем.

Інвестиції в просування ключових слів завжди є прибутковішим за оплату переходів по контекстній рекламі. Але з виходом алгоритмів гугл, які песимізують сайт у видачі за велику кількість куплених посилань, багато веб-майстрів переглядають свої стратегії та збільшують бюджети контекстної реклами.

Просування інтернет магазинів з товарами суттєво відрізняється від просування послуг. Так, відома компанія, яка надає клірингові послуги, проводить відкриті майстер класи та демонстраційні заходи, пошірюючи інформацію про них у мережі. В той же час, інтернет магазин, який продає БАДи та косметику - просуває безпосередньо товар, оскільки переконувати покупців у його якості сенсу немає. Так само це стосується і цільової аудиторії, на кого розраховане просування товару чи послуг: клінінг цікавий для корпоративних замовників, тобто юридичних осіб, а китайськие пластыри і прокладки - домогосподаркам.

За оцінками експертів, сьогодні для створення інтернет магазину з широким набором продукції, необхідно інвестувати від 5 000 доларів на місяць у просування товарів. При цьому частина інвестицій вкладають у статті з посиланнями, а більшу половину в контекстну рекламу пошуковиків. Для ефективного просування послуг бюджет може бути на порядок меньше, і більшість коштів необхідно вкладати у рекламні посилання.
 

    

  
    Фондовий Магазин ™
Створення сайту